در کتاب ۹۸ فرمان در بازاریابی مصرفی» نوشته دکتر وحید ناصحی و مهدی بشیرپور، با تعریف بازاریابی مصرفی و شیوه‌های بهره‌مندی از آن آشنا می‌شوید. بازاریابی مصرفی از جمله بهترین روش‌ها برای ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده و در دنیای امروزی بسیار مورد توجه دست‌اندرکاران بازار کالاهای مصرفی است.

بازاریاب با ارتباط مستقیمی که با مصرف‌کننده یک محصول دارد، می‌تواند آن کالا را معرفی و ارائه کند و شرایط لازم برای فروش بهتر و بیشتر و شناسایی نیاز بازار و مصرف‌کننده واقعی را فراهم آورد.

پایه این علم درک رفتارمصرف‌کننده و رفتار بازار است، زیرا قدرت دست مشتری است و او است که تصمیم می‌گیرد ما را انتخاب‌ کند یا دیگران را.

در این کتاب راهکارهایی برای ارتقا و بهبود بازاریابی مصرفی، با نام فرامین بازاریابی ارائه می‌شود که مطالبی سودمند برای مدیران و فعالان حوزه بازاریابی خواهد بود.

لینک خرید کتاب از طاقچه

۹۸ فرمان در بازاریابی مصرفی

۹۹ فرمان در مدیریت تغییر و تحول سازمانی

کتاب ۱۱۲ فرمان در بازاریابی صنعتی

بازاریابی ,مصرفی ,کتاب ,بازار ,مصرف‌کننده ,ارتباط ,بازاریابی مصرفی ,در بازاریابی ,فرمان در ,و مصرف‌کننده ,است و

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

همیار دوربین مدار بسته سایت معتبر سرمایه گذاری ایرانی - IranCoinMine تکنولوژی سقفهای شیبدار 2019 معرفی بهترین ها نما و نظر روس ساز موزیک : دانلود آهنگ های فارسی به زبان روسی امید انقلاب اینجا قلزم است. مادحانه طراحی سایت |سارین وب