در کتاب ۹۸ فرمان در بازاریابی مصرفی» نوشته دکتر وحید ناصحی و مهدی بشیرپور، با تعریف بازاریابی مصرفی و شیوههای بهرهمندی از آن آشنا میشوید. بازاریابی مصرفی از جمله بهترین روشها برای ارتباط بین تولیدکننده و مصرفکننده و در دنیای امروزی بسیار مورد توجه دستاندرکاران بازار کالاهای مصرفی است.
بازاریاب با ارتباط مستقیمی که با مصرفکننده یک محصول دارد، میتواند آن کالا را معرفی و ارائه کند و شرایط لازم برای فروش بهتر و بیشتر و شناسایی نیاز بازار و مصرفکننده واقعی را فراهم آورد.
پایه این علم درک رفتارمصرفکننده و رفتار بازار است، زیرا قدرت دست مشتری است و او است که تصمیم میگیرد ما را انتخاب کند یا دیگران را.
در این کتاب راهکارهایی برای ارتقا و بهبود بازاریابی مصرفی، با نام فرامین بازاریابی ارائه میشود که مطالبی سودمند برای مدیران و فعالان حوزه بازاریابی خواهد بود.
درباره این سایت