مدیریت استراتژیک، هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه‌ای چندگانه است که سازمانی را قادر می‌سازد به هدف‌های بلندمدت خود دست یابد. در مدیریت استراتژیک بر چند عامل تاکید می‌شود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی، تولید، تحقیق و توسعه و سیستم‌های اطلاعات رایانه‌ای بیساری از متخصصان دانشگاهی مدیریت استراتژیک را مساوی با ت های بازرگانی» می‌دانند که دربرگیرنده همه واحدها و درس‌هایی است که دانشجویان با دوره مدیریت بازرگانی می‌گذرانند. کتاب ۱۰۰ فرمان در مدیریت استراتژیک بازاریابی» برآن است تا با مطرح کردن ضرورت دیدگاه استراتژیک در بازاریابی در مورد جوانب مختلف آن به بحص بپردازد، تعریف مدیریت استراتژیک، و آشنایی با مفاهیم کلیدی آن. تجزیه و تحلیل سازمان در مدیریت استراتژیک، تجزیه و تحلیل صنعت، بازار، محیط کسب و کار، رقابت، مشتری در رابطه با مدیریت استراتژیک، مزیت رقابتی و استرتاژی‌های عمومی، استراتزی‌های بنگاه و واحد تجاری، ممیزی و بازاریابی و استراتژی‌های آمیخته‌های بازاریابی از مباحث مهم و تخصصی مطرح شده در این کتاب‌اند. لینک خرید کتاب در طاقچه

 

 

۹۸ فرمان در بازاریابی مصرفی

۹۹ فرمان در مدیریت تغییر و تحول سازمانی

کتاب ۱۱۲ فرمان در بازاریابی صنعتی

مدیریت ,استراتژیک ,بازاریابی ,استراتژیک، ,  ,فرمان ,در مدیریت ,مدیریت استراتژیک، ,مدیریت استراتژیک ,فرمان در ,است که

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

برای دلم گروه تخصصی صنف اپتیک پخش عدسی و فریم ، عینک فروش طبی و آفتابی کران hzabanA وبلاگ سایت مصاحب گروه میز اداری ام دی اف و پارتیشن پارتیش دانلود رایگان نمونه سوالات پاورپوینت فنی حرفه ای با جواب دیتابیس اوراکل پرو وب پلاس دفتر روانشناسی یونس محمدی