در کتاب ۹۸ فرمان در بازاریابی مصرفی» نوشته دکتر وحید ناصحی و مهدی بشیرپور، با تعریف بازاریابی مصرفی و شیوه‌های بهره‌مندی از آن آشنا می‌شوید. بازاریابی مصرفی از جمله بهترین روش‌ها برای ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده و در دنیای امروزی بسیار مورد توجه دست‌اندرکاران بازار کالاهای مصرفی است.

بازاریاب با ارتباط مستقیمی که با مصرف‌کننده یک محصول دارد، می‌تواند آن کالا را معرفی و ارائه کند و شرایط لازم برای فروش بهتر و بیشتر و شناسایی نیاز بازار و مصرف‌کننده واقعی را فراهم آورد.

پایه این علم درک رفتارمصرف‌کننده و رفتار بازار است، زیرا قدرت دست مشتری است و او است که تصمیم می‌گیرد ما را انتخاب‌ کند یا دیگران را.

در این کتاب راهکارهایی برای ارتقا و بهبود بازاریابی مصرفی، با نام فرامین بازاریابی ارائه می‌شود که مطالبی سودمند برای مدیران و فعالان حوزه بازاریابی خواهد بود.

لینک خرید کتاب از طاقچه

۹۸ فرمان در بازاریابی مصرفی

۹۹ فرمان در مدیریت تغییر و تحول سازمانی

کتاب ۱۱۲ فرمان در بازاریابی صنعتی

بازاریابی ,مصرفی ,کتاب ,بازار ,مصرف‌کننده ,ارتباط ,بازاریابی مصرفی ,در بازاریابی ,فرمان در ,و مصرف‌کننده ,است و

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خرید تن ماهی بندرعباس با دستان خالی وبلاگ روانشناسی فاطمه گرمابی ایران گردی خرید خلاصه کتاب های آموزشی فروش عمده کارتخوان سیار و بیسیم فروشگاه گیاه درمانی فروشگاه لوازم خانگی افشار إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوی وبلاگ دفتر